Loading

European Economic Forum // Panel on Design Thinking in Business

Moderated the ‘Design Thinking in Business – Fundamentals and Perspectives‘ panel during the 9th European Economic Forum in Lodz, Poland. Panel consisted of experienced, wise representatives of various industries. Our guests were:

Waldemar Olbryk – Skanska (construction, development)
Olgierd Cygan – Deloitte Digital (digital, creative, consulting)
Elżbieta Żórawska-Gałuszka – PWC (consulting, responsible business and social innovation)
Joanna Parlińska – SFY (software solutions, healthcare)
Piotr Grocholiński – (finance, banking)
Zbigniew Nowicki – Bluerank (marketing, digital, internet)
Radosław Ratajczak – SHOPA – Design Thinking Workspace (consulting, academy, creative)

Commissioned by the Łódzkie Voivodship Marshal’s Office.

European Economic Forum is a traditional place to exchange experiences between small, medium and large companies on the market. This event promotes innovations in industry and integration of business, academic and autonomy environments..

15th of November 2016, Lodz, Poland

// About the event //

Metodyka design thinking to narzędzie do tworzenia rozwiązań, które kochają klienci, dzięki temu że cały proces myślenia projektowego jest skierowany na użytkownika ostatecznego.
Ta prosta metodyka w swojej konstrukcji jest potężnym narzędziem tworzenia najbardziej zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań stosowana przez największe firmy na świecie; jest jednak na tyle intuicyjna i uniwersalna, że możliwa do wykorzystania także przez MŚP.

Podczas spotkania będziemy rozmawiać między innymi o tym:
• czy i jak design thinking może pomóc w budowaniu przewagi konkurencyjnej,
• że design thinking to nie magia, ale zmiana sposobu myślenia wymagająca gruntownego przeprojektowania podejścia do prowadzenia biznesu,
• że trzeba przestać gonić konkurencję, a zacząć podążać ścieżkami swoich klientów.

Dyskusję na temat fundamentów i perspektyw design thinking w biznesie poprowadzi Henryk Stawicki – absolwent kierunku Strategic Design and Management na Parsons School of Design New York. Henryk pomaga organizacjom tworzyć strategie brandów, usług i produktów w oparciu o design. Szkoli i doradza w obszarze zarządzania i strategii designu oraz procesu projektowego skierowanego do biznesu i projektantów. Wykłada Design Management na School of Form w Poznaniu, jest członkiem rady programowej Gdynia Design Days. Współprowadzi strategiczno-kreatywną agencję Change Pilots oraz coroczną konferencję Design językiem Biznesu.

W gronie naszych ekspertów znajdą się:
Waldemar Olbryk – Skanska
Olgierd Cygan – Deloitte Digital
Elżbieta Żórawska-Gałuszka – PWC
Joanna Parlińska – SFY
Piotr Grocholiński – sektor bankowy
Zbigniew Nowicki – Bluerank
Radosław Ratajczak – SHOPA – Design Thinking Workspace