Loading

Intro Speech // Polish Agency for Enterprise Development

Panel: 

WZORNICTWO JAKO SPOSÓB NA NOWE RYNKI I ROZWÓJ

Tytuł:

Wystąpienie wprowadzające Jak w dobie globalizacji myśleć o rozwoju firmy używając narzędzia jakim jest wzornictwo

Opis:

Stale zmieniające się światowe rynki i społeczeństwo przynoszą ze sobą nowe potrzeby, wyzwania i standardy w produkcji oraz zarządzaniu usługami, informacją i interakcjami. Ci, którzy wprowadzają zmiany, lub szybko na nie reagują, wyróżniają się przez to jak łączą kreatywność z myśleniem strategicznym. Aktualnie przedstawiciele każdego z przemysłów korzystają z potencjału design thinking (metodologii myślenia projektowego), żeby uzyskać lepsze wyniki i wyróżnić się na tle konkurencji.  

Stand Up ma na celu przedstawić ‘stan aktualny’ i rolę wzornictwa w rozwoju biznesu, innowacji i poszukiwań nowych możliwość. Ma wprowadzić uczestników w fundamenty zagadnienia w celu ugruntowania przestrzeni do dalszej dyskusji oraz odpowiedzieć na pytania: Jak narzędzia projektowe pomagają podejmować mierzalne i strategiczne decyzje. Jak design thinking pomaga szukać nowych możliwości i rynków i reagować na zmianę. Jak tworzyć produkty, których ludzie naprawdę potrzebują.

Tematyka:

Zmiana, Nowe ekonomie, świadomość kierunku zmian, nowa rola projektowania i projektantów w biznesie etc.

Forma: 

Szybka, energiczna, wizualnie opatrzona prelekcja zaprojektowana tak, żeby na końcu pozostawić odbiorców zainspirowanymi, pobudzonymi, głodnymi kontynuacji i dyskusji.